Level 6 ehk viimane nädal, sünnipäev.

Tere!

Viimasest sissekandest on nüüd päris palju möödas. Lubasin kirjutada H1Z1 kogemustest. Niisiis, mängisin mõned mängud üksi, väga hästi ei läinud kuna paljud mängijad on juba väga osavaks saanud ning mina pole selles mängus üldse osav. Parim koht mis ma saavutasin oli 12. koht. Siis tuli puu tagant üks nolk ja lasi piu-piu pähe paar kuuli ja olin surnud. Sain küll mõned korrad talle pihta, kuid surma ta ei saanud. Mul on olnud head alguskohad, sain palju varustust ja auto, millega sain kiirelt turvalise ala poole liikuda. Kuna täna on ka minu sünnipäev, lubasin endale mõne mängusisese kasti avada, millest võib saada ilusaid kujundusi varustusele. Sain ühe haruldase relva kujunduse, mis tegelikult maksab kõigest 20 senti.

Soovin teile kõigile mõnusaid mängukogemusi. Nägemist!



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Level 5 - Uus aasta, H1Z1 ja Dirt Rally

4. nädal