Level 5 - Uus aasta, H1Z1 ja Dirt Rally

Tere ja head uut aastat!

Uuel aastal pole jällegi väga palju mänginud. CS:GO's tegin 7 competetive mängu, millest 3 võitu ja 4 kaotust. Ühes mängus olin enda tiimis kõige rohkemate tapmistega esikohal. Mängus on ka skin'id mis muudavad relvade välimust, kuid need maksavad päris raha. Mul mõned odavad on, mina nendest väga ei hooli, sest osavus neist ei olene. Järgmine nädal üritan jälle rohkem mängida, kuid CS on üsna ära tüütanud, peaks proovima ka H1Z1-te. Selles mängus on põhieesmärk olla viimane, kes ellu jääb. Algab mäng sellega, et umbes 150 inimest kukuvad õhust langevarjudega suvalisse kohta kaardil. Seejärel peab endale varustust korjama, mida leiab majadest jne. Relvad, kuulid, seljakotid, kuulivestid, kiivrid jne. Mängus on ka toksiline gaas, mis ilmub mõne minuti jooksul, see kitsendab järjest mänguala, et inimesed kokkupoole suruda. Järgmises postituses kirjutan, kuidas läks mul selles mängus.
Siiani pole üheski postituses rääkinud Dirt Rally'st. Teen seda nüüd. Mõtlesin, et uuel aastal võiks proovida jälle aktiivsemalt seda mängima hakata. EVAL-is (Eesti Virtuaalne Autospordi Liit) algab jälle uus hooaeg ja ilmselt osalen ka. Mul on rallisõiduks ka rool, Logitech G25. Rool, käigukang ja 3 pedaali, nagu päris autolgi. Panen siia ka ühe video oma sõidust Volkswagen Polo WRC-ga Saksamaa rajal.
https://www.youtube.com/watch?v=RkXDKx6onpo

Seniks aga olge mõnusad ja nägemist!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

4. nädal

Level 6 ehk viimane nädal, sünnipäev.