Viies

Tere!

Minu viimasest blogi postitusest on möödas 16 päeva. Selle aja jooksul on olnud 11 treening päeva, ajaliselt kokku umbes 16:36 ja 173,7 kilomeetrit. Kuna koolivaheajal on olnud rohkem aega trenni tegemiseks siis on mul olnud enamasti kaks treeningut päevas. Hommikuti suusatamine ja õhtuti jooks ja jõud. 13. jaanuaril oli Haanjas Eesti Meistrivõistlused vabatehnika sprindis. Eelsõidus sain 12. koha kaotades võitjale 15 sekundit, see tulemus tagas mulle koha veerandfinaalis. Veerandfinaalis sain kolmanda koha, mis ei andnud mulle kohta poolfinaalis. Poolfinaali pääsust jäi puudu umbes 20 sentimeetrit. Sprindi lõppkohaks jäigi 12. Järgmisel päeval oli suusavahetusega sõit. Esimesed 10 km pidi sõitma klassikat, siis suusad ja kepid ära vahetama ning siis 10 kilomeetrit vabatehnikas. Klassika läks normaalselt ning vabatehnikas parandasin oma kohta kahe võrra ning lõpp kohaks jäi 8. Täna oli plaanis 10 kilomeetri klassika distants, kus mul ei läinud kõige paremini, kuna ei saanud suuska pidama. Lõpp koht oli kaheksas. Kolm päeva järjest võistelda on raske aga ma arvan, et ma jäin oma võistlustega rahule.

Head aega!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Level 5 - Uus aasta, H1Z1 ja Dirt Rally

4. nädal

Level 6 ehk viimane nädal, sünnipäev.